تحقیق کلمات کلیدی در بینگ

تحقیق کلمات کلیدی: جمع‌آوری، دسته‌بندی، آنالیز و بهینه‌سازی کلمات کلیدی در سایت مجید عابد

ابتدا بهتر است بر اساس حوزه کاری موضوع و ایده تولید محتوا را تعیین کنید و سپس با تعیین کلمه کلیدی اصلی، تحقیق گسترده‌ای روی کلمات کلیدی طویل، سوالی و کلمات کلیدی ترند در حوزه موردنظر انجام دهید. بررسی و تحلیل کلمات کلیدی رقیب و توجه به نحوه جایگذاری کلمه کلیدی در محتوا نیز از نکات مهمی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند. چگونه کلمات کلیدی مقاله را پیدا کنیم؟ کیورد ریسرچ چیست؟ همانطور که می‌دانید برای سئو سایت، انتخاب کلمه کلیدی بسیار مهم است. تحقیق کلمات کلیدی به معنی بررسی تعداد جستجوهای هر کلیدواژه یا عبارت کلیدی در موتورهای جستجو است. Gemini مانند یک همکار هوشمند عمل می‌کند که می‌تواند با شما درباره کلمات کلیدی و استراتژی محتوا صحبت کند. شما می‌توانید از آن بخواهید تا کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار شما را جستجو کرده و پیشنهاد دهد.

کلمات کلیدی در seo مهمترین نقش را دارند و درواقع اگر کلمه ای جستجو نشود موتور جستجویی هم نیست که بخواهیم بهینه اش کنیم. این ابزار تحقیق کلمه کلیدی هم برای گوگل و هم برای موتورهای جست‌وجوی دیگر مناسب است. علاوه‌براین، رنک ترکر امکان انتخاب زبان فارسی و منطقه جغرافیایی ایران را دارد که برای بررسی رتبه کلمه کلیدی در گوگل خیلی مفید است. همان‌طور که اشاره کردیم، این ابزار معیارهای مختلفی در رابطه با کلمه کلیدی مورد نظر، در اختیار شما قرار می‌دهد. این معیارها شامل حجم جستجو، سختی کلمه کلیدی، هزینه به ازای هر کلیک (CPC) و موارد دیگر است.

از جمله کلمات کلیدی Transactional می‌توان به «خرید گوشی موبایل»، «رزرو هتل در مشهد»، «دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی» و… اشاره کرد. می‌توانید CTR را بر اساس داده‌های گذشته یا معیارهای صنعت تخمین بزنید. با دنبال کردن صفحه رسمی راه‌دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی محتوای خاص و بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. شاید این جمله مقداری عجیب باشد اما اکثر موتور‌های جست‌و‌جو و حتی دستیار‌های صوتی مانند الکسا و کورتانا نیز از بینگ استفاده می‌کنند. پشتیبانی در مجموعه نوین وردپرس یک مسئولیت مهم و ضروری در قبال کاربران است ، هیچ محصولی بدون پشتیبانی و همراهی سازنده ارزشی ندارد واحد پشتیبانی کاربران نوین وردپرس همیشه و همه جا همراه شما میباشد.

این ابزار به شما کمک می‌کند تا بفهمید مخاطبان شما در گوگل چه عباراتی را جستجو می‌کنند و کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را شناسایی کنید. کلمه کلیدی چیست؟ این سوالی است که در فضای وب و سئو بسیار زیاد مطرح می‌شود. کلمات کلیدی در سئو واژه‌هایی هستند که به وب‌سایت‌ها کمک می‌کنند تا در نتایج جست‌وجوی گوگل بهتر دیده شوند. حتی با تغییرات زیادی که در الگوریتم‌های گوگل رخ داده اهمیت کلمات کلیدی همچنان پابرجاست. در این مقاله از آموزش سئو پارس پک، به شما نشان می‌دهیم که چگونه کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید و چگونه استفاده از آن‌ها می‌تواند به وب‌سایت شما کمک کند تا در نتایج جست‌وجو رتبه بهتری کسب کنید. کلمه کلیدی در تولید محتوا بسیار مهم است؛ این کلمات به موتورهای جستجو کمک می‌کنند بفهمند موضوع صفحه چیست.

در چنین شرایطی ممکن است دچار اشتباه شویم و با هدف افزایش بازدید سایت این کلمات را نیز در اهداف خود برای ساخت صفحه و تولید محتوا قرار دهیم. در حالیکه این کار موجب می‌شود تمرکز و تخصص سایت خود را از بین برده و حتی در عبارات اصلی و مرتبط با کسب و کار نیز جایگاه مناسبی کسب نکنیم. تحقیق کلمات کلیدی شامل فرآیند شناسایی، ارزیابی و انتخاب عبارات برای هدف‌گذاری در سئو و اولین قدم برای تدوین استراتژی است. برای رسیدن به ارزشمندترین کلمات باید 4 معیار اصلی را در نظر بگیریم که عبارتند از میزان جستجو، ارزش سرمایه‌گذاری، رقابت و درجه هدف کاربر از جستجو. تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند تا محتوای ارزشمند و مرتبط با نیازهای کاربران ایجاد کنید.

کارشناسان سئو برای تحقیق کلمات کلیدی معمولا راهکارهای متفاوتی دارند ولی در اینجا من روش و راهکار خودم را با شما به اشتراک میگذارم. علاوه‌براین، ویژگی منحصربه‌فرد آن در آنالیز دقیق سایت‌های رقیب و تحلیل میزان ترافیک ماهانه آن‌هاست. سئو سیگنال با ارائه دموی رایگان هفت‌روزه و گزینه‌های متنوع قیمت‌گذاری، ابزاری جذاب و کاربردی برای کاربران ایرانی است. با وجود نبودن ایران در لیست کشورهای قابل انتخاب، کاربران می‌توانند با انتخاب کشورهای فارسی‌ زبان یا ایالات متحده، نتایج مفیدی برای کلمات کلیدی عمومی‌تر دریافت کنند. این کلمات کلیدی برای انواع مختلف محتوا مانند بلاگ‌ها، ویدئوها یا اینفوگرافی‌ها مناسب هستند.

در این مقاله یک راهنمای کلی برای پیدا کردن کلمات کلیدی و تحقیق کلمه کلیدی برای شما آورده ایم. با ترافیک هدفمند، نرخ تبدیل را به صورت چشمگیر بالا ببرید و فروشتان را افزایش دهید. این نکته مهم به شما کمک می‌کند تا به اهداف بازاریابی خود برسید و موفقیتان را در دنیای رقابتی امروز کسب کنید. با استفاده از GrowthBar می‌توانید استراتژی بازاریابی محتوا و بلاگ‌نویسی خود را به سطح دیگری ببرید. این ابزار قدرتمند به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر و هوشمندانه‌تر به سمت موفقیت در دنیای رقابتی سئو حرکت کنید. درباره این یکی هم در بالا توضیح دادیم؛ ابزار Keyword Planner گوگل فرصتی عالی برای بررسی وضعیت کلمات کلیدی و انتخاب بهترین‌ها در میان آنهاست.

استفاده صحیح از آن‌ها در صفحات محصول و لندینگ‌پیج‌ها می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش فروش داشته باشد. همان‌طور که گفتیم، کسی که کلمه «لپ‌تاپ» را جستجو می‌کند، ممکن است دنبال خرید، تعمیر یا مقایسه لپ‌تاپ‌ها باشد. اما وقتی کسی عبارت «خرید لپ‌تاپ گیمینگ زیر ۵۰ میلیون» را جستجو می‌کند، کاملاً هدف مشخصی دارد. برای ثبت نام در بینگ ابتدا به این لینک مراجعه کنید، و سپس با Gmail یا اکانت Microsoft خود لاگین شوید و در ادامه با همان ایمیل می توانید ثبت نام کنید. اگر در سرچ کنسول گوگل سایت خود را قبلا ثبت کرده اید باید بر روی Import کلیک کنید تا اطلاعات از گوگل به بینگ منتقل شود.

ساخت این کلمات به این صورت است که شما چند کلمه سوالی و چند صفت تفضیلی را در یک صفحه از اکسل خود قرار می دهید و سعی می کنید تا با آن کلمات و کلمات اصلی اکسل خود سوالات کاربر پسند ایجاد کنید. اگر میخواهید در چند ثانیه چندین کیورد لانگ تیل از نتایج گوگل را بدست بیاورید با دیدن این وب سایت شگفت زده می شوید. این سرویس به شما کمک میکند تا کلمات تکمیل خودکار گوگل را با شیوه ای آسانتر بدست آورید. همچنین میتوانید با یک کلیک هر کلمه را مجددا جستجو کنید و یا تمام کلمات را ذخیره کنید. کلمات بدست آمده را با استفاده از شیوه جستجو در گوگل مرتبط یابی نمایید و به اکسل کلمات کلیدی خود اضافه نمایید. کلمات کلیدی لانگ تیل شامل بیش از دو کلمه هستند و بدست آوردن رتبه بالا برای این کلمات نسبت به کلمات کوتاه معمولا بسیار ساده تر است.

کاربر با تایپ کلمه کلیدی طولانی در نوار جستجو، مشاهده نتایج و کلیک روی آن در صورتی که با صفحه فرودی مواجه شود که اطلاعات موردنیازش را فراهم می‌کند، به احتمال زیادی اقدام موردنظر را انجام می‌دهد. فرض می‌کنیم در زمینه بازاریابی محتوایی فعال هستیم و قصد داریم برای وب‌سایت در زمینه محتوا مطلب بنویسیم. برای مثال تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوای ویدیویی یا نحوه نوشتن تقویم محتوایی همه از موضوعات بازاریابی محتوایی هستند. نکته مهم این است که بدون داشتن دسته‌بندی و ایده‌های منظم و دقیق نمی‌توانیم محتوایی تولید کنیم که پاسخ‌گوی سوالات کاربر در این حوزه باشد. «کلمات کلیدی یا کیوردها» (Keywords) ایده‌ها و موضوعاتی هستند که محتوای وب‌سایت را بر اساس آن‌ها تولید می‌کنیم. در اصطلاح دقیق‌تر سئو، به کلمات و عباراتی که محتوای ما به وسیله آن‌ها در «صفحات نتایج موتورهای جستجو» (Search Engine Result Pages | SERPs) ظاهر می‌شود، کلمات کلیدی گفته می‌شود.

گوگل متوجه این نکته که شما جواب اصلی و مستقیم سوال کاربر را در محتوا اضافه کرده‌اید یا نه می‌شود. چراکه این کار احتمال ظاهر شدن محتوای موردنظر را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد. و در نهایت ما به ابزارهایی نیاز داریم که بتوانند در این زمینه به ما کمک کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه ابزار سئو سایت به شما پیشنهاد می شود مقاله ما را مطالعه نمایید. همانطور که قبلاً هم گفتیم، بینگ ارزش زیادی برای رضایت کاربران سایت قائل است. سرعت بارگذاری بیشتر می تواند به تجربه کاربری بهتر منجر شود و همین امر برای بینگ بسیار مهم است.

اما یکی از راه‌های آسان برای یافتن کلمات و عبارت مرتبط، استفاده از نوار جستجوی گوگل است. وقتی در این نوار، شروع به تایپ کردن یک کوئری می‌کنید، گوگل عبارات جستجوی محبوب مرتبط با ورودی شما را به‌صورت یک پنجره آبشاری پیشنهاد می‌دهد و ایده‌های مفیدی برای کلمات کلیدی مرتبط ارائه می‌کند. سرچ‌کنسول گوگل نیز اطلاعات مفیدی در مورد کلیدواژه‌هایی که باعث هدایت ترافیک به وبسایت شما می‌شود، ارائه می‌دهد. این اطلاعات شامل کلمات و عبارت‌های جستجوشده، به‌همراه داده‌های مربوط به ایمپرشن، تعداد کلیک و میانگین موقعیت در نتایج جستجوی گوگل است. اگر کلمات کلیدی محلی را هدف قرار می دهید، فهرست کسب و کار خود را در Bing Places بهینه کنید.

این به شما کمک می کند مخاطبان خود را درک کنید، استراتژی محتوای شما را هدایت می کند و دید وب سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود می بخشد. در دنیای پر سرعت و رقابتی امروز، تحقیق کلمه کلیدی (keyword research ) یکی از مهم ترین مهارت های بازاریابی دیجیتال و حوزه سئو سایت می باشد. این فرایند کلمات و عباراتی را که مردم برای جستجوی اطلاعات، محصولات و خدمات در موتورهای  جستجو، مانند گوگل، بینگ و یاهو استفاده می‌کنند، شناسایی میکند. یکی از ویژگی‌های برجسته Surfer، توانایی آن در کشف کلمات کلیدی مرتبط براساس حوزه کاری شماست. یعنی شما می‌توانید کلمات کلیدی و موضوعاتی را پیدا کنید که به سلیقه مخاطبان هدف شما نزدیک‌تر باشند.

با شناسایی کلمات و عبارات کلیدی و با استفاده از تکنیک‌های سئو، می‌توانید وبسایت و محتوای خود را بهینه کنید و نرخ تبدیل بهبود ببخشید. اگر به‌دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره تحقیق کلمات کلیدی (Keyword Research) هستید، تا انتها همراه ما باشید. یادگیری سئو خود را افزایش دهید و روی تحقیقات کلمات کلیدی کار کنید، افزایش سئو سایت همین‌طور اتفاق نمی‌افتد. اول تعریف سئو را خوب حفظ کنید و موتور جستجوی گوگل چطور کار می‌کند؟ بعد از خواندن درس‌های سئو باید آموزش سرچ کنسول و آموزش آنالیتیکس را مشاهده کنید. برای تحقیق کلمات کلیدی گوگل شاید مجبور باشید بیش هزینه زیادی کنید اما بینگ سرویس ابزار تحقیق کلمه‌کلیدی را رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. توضیحات متا همان متنی است که زیر عنوان صفحه در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می‌شود.

همچنین گوگل ترندز توانایی بررسی وضعیت کلمه کلیدی در بین اخبار و ترندهای روز دنیا را دارا می باشد همچنین وضعیت ترند بودن کلمه در شهر های مختلف ایران و خارج از کشور را نیز دارا می باشد. به وب سایت kwfinder.com بروید و بعد از لاگین شدن، به تب Autocomplete رفته و کلمه کلیدی مورد نظر را جستجو کنید و کلمات مورد نظرات را انتخاب کنید و بر روی گزینه Export کلیک کنید و خروجی بگیرید. اصلی ترین نرم افزاری که می‌توانید وضعیت کلمات کلیدی مرتبط با وب‌سایت خود را با جزییات زیاد و به روز در آن مشاهده کنید. معمولا هر یک از  ابزارهای آنالیتیکس وب سایت ها توانایی نمایش دادن کلمات کلیدی ای که کاربرهای وب سایت آن کلمات را جستجو کرده اند و به وب سایت شما آمده اند را دارند. اکستنشن کروم Nightwatch یک ابزار رصد رتبه کلمه کلیدی است که به شما این امکان را می‌دهد تا رتبه کلمه کلیدی خودتان را در گوگل رایگان چک کنید.

این به این معنی است که هر بار که فردی که آن کلمه کلیدی را جستجو می کند روی یک تبلیغ کلیک می کند، 25 دلار خرج می کنند. سپس، با افزایش اعتبار سایت شما، می توانید شروع به هدف قرار دادن موارد رقابتی تر کنید. اگر چیزهای زیادی را در صفحه اول مشاهده کردید (مانند چندین تبلیغات گوگل)، پس می‌دانید که قرار نیست تعداد زیادی کلیک دریافت کنید… حتی اگر رتبه ۱ را داشته باشید. هرچه افراد بیشتری یک کلمه کلیدی را جستجو کنند، ترافیک بیشتری می توانید از آن دریافت کنید. اگر صفحه اول از سایت های معتبر uber (مانند ویکی پدیا) تشکیل شده است، ممکن است بخواهید آن کلمه کلیدی را از لیست خود حذف کنید. اما اگر بتوانید یک کلمه کلیدی را بدون رقابت زیاد پیدا کنید، شانس خوبی برای شکستن 3 کلمه کلیدی دارید.

استفاده از این نوع کلمات کلیدی در محتوا کمک می‌کند تا وب‌سایت‌ها در نتایج جست‌وجو برای موضوعات مرتبط با آن صنعت بهتر دیده شوند. کلمه کلیدی «برنامه تمرینی بدون وسیله» مثال مناسبی برای درک این دسته از کلمات کلیدی است. این اهمیت به دلایل متعددی است که شامل تأثیر بر ترافیک و اعتبار سایت می‌شود. اولاً، بینگ به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض در برخی مرورگرها مانند Microsoft Edge و برنامه‌های دیگر از خانواده مایکروسافت استفاده می‌شود. این به معنای آن است که کسانی که از این مرورگرها استفاده می‌کنند، نتایج جستجوی خود را از بینگ دریافت می‌کنند. Bing Maps یکی از ویژگی‌های برجسته و پرکاربرد موتور جستجوی بینگ است که خدمات نقشه و مسیریابی را به کاربران ارائه می‌دهد.

این پلتفرم روز به روز در حال رشد است، بنابراین اگر می خواهید در موتور جستجوگر بینگ رتبه بیگرید حتماً باید نحوه بهینه سازی آن را یاد گرفته باشید. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم شما را با سئو سایت در موتور جستجوگر بینگ آشنا کنیم. این کار کمک می‌کند هم متن جذاب‌تر شود و هم گوگل بهتر بفهمد صفحه درباره چیست. هدف استفاده از این کلمات، جذب کاربرانی است که دقیقاً می‌دانند به‌دنبال چه چیزی هستند. این کلمات با وجود این‌که جستجوی کمتری دارند اما هدف جستجو را به‌وضوح مشخص می‌کنند. برای مثال این صفحه برای کلیدواژه «کلمه کلیدی چیست؟» نوشته شده است؛ کاربر برای درک مفهوم «کلمه کلیدی» این عبارت را جستجو می‌کند و گوگل این صفحه را در نتایج به او نشان می‌دهد.

این ابزار امکان سفارشی‌سازی بر اساس کشور، زبان و بازه زمانی را دارد، هرچند زبان فارسی در این بخش گنجانده نشده است. انتخاب کلمات کلیدی مناسب یکی از مهم‌ترین فاکتورها در سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو است. با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و ارزشمند، می‌توانید رتبه بالاتری در نتایج جستجو کسب کنید و ترافیک بیشتری به وب‌سایت خود جذب نمایید. خودتان را جای مشتری بگذارید و سعی کنید تمامی جنبه‌های کلیدی مرتبط با خدمت مورد ارائه را از دیدگاه او بررسی کنید. زمانی که از این کلمات کلیدی استفاده می‌کنید به گوگل این دید را القا می‌کنید که تمامی موضوعاتی را که به خدمت موردنظر شما مرتبط می‌شود و کاربر در جستجوی آن‌ها است را در صفحات خدمت وب‌سایت ارائه می‌کنید.

نمایش فهرستی از پیشنهادهای جستجو در زمانی که کاربر واژگان را تایپ می‌کند. و همچنین نمایش فهرستی از جستجوهای مرتبط از جمله ویژگی‌های جدید و قابل توجه در آن زمان بود که بینگ ارائه کرد. هرکدام از موارد بالا که صادق است از این که برنامه کلمه کلیدی موضوع اصلی وب‌سایت شما را در بر می‌گیرد و به آن مرتبط است اطمینان حاصل کنید. برای برندهای نام‌آشنا به دست آوردن رتبه برای کلمات کلیدی رایج‌تر آسان است. اما برای کسب و کارهای کوچک به احتمال زیاد رتبه آوردن برای همان کلمات کلیدی دشوار است.

این روش تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند تا بتوانید کلمات کلیدی مناسبی را پیدا کنید که به صورت مستقیم به کسب و کار شما ربط دارد. به وب سایت keywordtool.io بروید، کلمه کلیدی مورد نظر  را جستجو کنید و کلمات بدست آمده را انتخاب کنید، سپس بر روی Copy all کلیک کرده و کلمات بدست آمده را در Notepad و یا اکسل Paste کنید. می توانید گزینه های دیگر این سرویس را نیز انتخاب کنید و بررسی کنید ولی معمولا برای کلمات فارسی نتایج خیلی خوبی از گزینه های دیگر این سرویس بدست نمی آید. مهمترین کلمات کلیدی ای که میتوانید برای شروع استفاده کنید کلماتی هستند که وب سایت و صفحه وب شما با این کلمات، پیش از این در نتایج جستجوی گوگل قرار داشته است. این ابزار تحقیق کلمه کلیدی به صورت رایگان اجازه می‌دهد تا روزانه رتبه ۱۰ تا ۲۰ کلمه کلیدی را بررسی کنید. اگه بیشتر از این تعداد کلمه کلیدی دارید، می‌توانید نسخه پرداختی ابزار را تهیه کنید که امکانات بیشتری دارد و رتبه کلمه کلیدی در گوگل را دقیق‌تر نشان می‌دهد.

این سرویس به کاربران امکان می‌دهد تا به اطلاعات جامع جغرافیایی و مکانی دسترسی پیدا کنند و از امکانات متنوع آن بهره‌مند شوند. Bing Music یکی از امکانات ویژه و کاربردی موتور جستجوی بینگ است که به کاربران امکان می‌دهد تا به دنیای موسیقی دسترسی پیدا کنند. این ویژگی شامل جستجوی موسیقی، هنرمندان، آلبوم‌ها و آهنگ‌ها می‌باشد و به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی به محتوای موسیقی مورد علاقه خود دست یابند. Bing Travel یکی از ویژگی‌های برجسته موتور جستجوی بینگ است که به کاربران امکان می‌دهد تا برنامه‌ریزی سفر خود را به راحتی و با دقت بالا انجام دهند. این ویژگی شامل اطلاعات جامعی از جمله پروازها، هتل‌ها، تورها، اماکن دیدنی و خدمات مرتبط با سفر است که به کمک آن، کاربران می‌توانند به راحتی تصمیم‌گیری‌های لازم برای سفر خود را انجام دهند.

هدف کاربر را می‌توان به 4 دسته اصلی شامل دانستن، خریدن، رفتن و انجام دادن تقسیم کرد. کلمه کلیدی به عباراتی گفته می‌شود که کاربران در گوگل جستجو می‌کنند و با کسب و کار ما مرتبط است. اکثریت قریب به اتفاق ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی دارای نوعی ویژگی رقابت کلمات کلیدی هستند، از جمله SEMrush. با این کار، در اینجا ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی هستند که تیم ما از آنها استفاده و توصیه می کند. یک راه جالب دیگر برای پیدا کردن کلمات کلیدی این است که بخش «جستجوهای مرتبط با» را در پایین نتایج جستجوی گوگل بررسی کنید.

این ابزارها، نرم‌افزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا بهترین کلمات کلیدی را برای وبسایت، وبلاگ یا کمپین بازاریابی آنلاین خود بیابید و حجم جستجو، رقابت و ارتباط این کلمات را آنالیز کنید. همچنین امکاناتی به شما ارائه می‌دهند تا محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی کنید و ترافیک ارگانیک بیشتری به دست آورید. اطلاعاتی که این ابزار ارائه می‌دهد شامل حجم جستجوی ماهانه، میزان رقابت و پیشنهاد قیمت برای هر کلیک (CPC) است. این داده‌ها به شما کمک می‌کنند تا کلمات کلیدی مناسب‌تری برای محتوای خود انتخاب کرده و حتی استراتژی تبلیغاتی موثرتری تدوین کنید. «تحقیق کلمات کلیدی» (Keyword Research) یکی از مراحل کلیدی در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) است که به رشد و موفقیت سایت‌ها کمک می‌کند. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور ابزارهای هوش مصنوعی، این فرایند سریع‌تر و دقیق‌تر انجام می‌شود.

شما می توانید از این گزینه برای باخبر کردن بینگ از انتقالاتی که انجام می شود استفاده کنید. به عنوان مثال اگر ساختار URL خود را تغییر می دهید می توانید منبع و مقصد URL در سطح دایرکتوری را مشخص نمایید. شما همچنین می توانید سطح subdomain و سطح دامنه انتقال URL را نیز مشخص کنید. این بخش اساساً سایت شما را اسکن می کند و وجود عناوین تکراری، تگ های H1 زیاد و نبود توضیحات متا را تشخیص خواهد داد. بدیهی است که شما می خواهید برخی از صفحات خود را با عباراتی مانند “خرید حلقه های بسکتبال آنلاین” بهینه کنید. و از آنجایی که چندین رقیب برای این شرایط رتبه بندی می کنند، می دانید که شانس خوبی برای شکستن 10 رتبه برتر نیز دارید.

عباراتی مانند «چگونه»، «چیست» و «راهنمای» نمونه‌هایی از این نوع کلمات‌اند. برای مثال همین مقاله که می‌خوانید برای کلیدواژه «کلمه کلیدی چیست» نوشته شده است. با این حال، این نوع کلمات بسیار رقابتی‌اند و برای دستیابی به رتبه‌های بالا در نتایج جستجو، معمولاً نیاز به صرف هزینه قابل‌توجهی دارند. علاوه بر این، هدف جستجو در این عبارات به‌وضوح مشخص نیست؛ به‌عنوان مثال، ممکن است فردی با جستجوی «لپ‌تاپ» قصد خرید داشته باشد، درحالی‌که شخص دیگری به‌دنبال اخبار جدیدترین مدل‌های لپ‌تاپ باشد. کلمه کلیدی در سئو همان عبارتی است که وقتی کاربران آن را در گوگل جستجو می‌کنند، به صفحه شما می‌رسند. یکی از موتورهای جستجوی برجسته در این عرصه، بینگ است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه می‌شود.

این در صورتی است که سوشال سیگنال یک فاکتور رتبه‌بندی کلیدی برای بینگ به‌حساب می‌آید و فاکتور‌های زیادی از یک سوشال سیگنال را در نظر می‌گیرد. بسیاری از بازاریابان این‌طور ادعا می‌کنند که نرخ تبدیل ترافیکی که از بینگ دریافت می‌کنند از گوگل بیشتر است و برای اثبات آن می‌توانید تصویر زیر را مشاهده کنید. در ادامه به معرفی بعضی از بهترین ابزارها برای پیدا کردن کلمات کلیدی می‌پردازیم. تولید محتوای باکیفیت برای این کلمات، می‌تواند اعتماد مخاطب را جلب کرده و او را به خرید نزدیک‌تر کند. اما گوگل ارزشی برای محتوای پنهان قائل نیست و حتی استفاده از محتوای پنهان می تواند به رتبه سایت شما به شدت آسیب برساند. شرکت مایکروسافت بینگ برای راحتی کاربران خود نسخه موبایل بینگ را منتشر کرد.

این به طور مستقیم می‌تواند در بهبود رتبه در دیگر موتورهای جستجویی مانند گوگل، الکسا و افزایش اتوریتی دامنه تأثیرگذار باشد. بینگ از فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی (AI) برای بهبود تجربه کاربری و ارائه نتایج دقیق‌تر و مرتبط‌تر در جستجوهای خود استفاده می‌کند. هوش مصنوعی بینگ در چندین بخش و ویژگی‌های مختلف یکپارچه شده است تا کاربران بتوانند به سرعت و با دقت به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. با ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته و تلاش‌های مداوم برای بهبود کیفیت خدمات، بینگ در اکتبر ۲۰۱۸ به عنوان سومین موتور جستجوی بزرگ جهان با سهمی معادل ۴.۵۸ درصد از بازار، پس از گوگل و بایدو، معرفی شد. بینگ، به‌علاوه از جستجوی وب، خدمات جستجوی ویدئو، عکس و نقشه را نیز ارائه می‌دهد و از فناوری ASP.NET برای توسعه خود استفاده می‌کند.

به عنوان مثال دیده شده محتوایی با وجود سختی بالای کلمه کلیدی بدون نیاز به لینک‌سازی یا با لینک‌سازی کم توانسته در صفحه نتایج جستجو رتبه خوبی کسب کند. این ابزار جستجوی کلمات کلیدی یکی از محبوبترین پلنفرم‌هایی است که کاربران ایرانی به آن علاقمند هستند. برای کیورد ریسررچ با keywordtool با وارد کردن کلیدواژه خود در فیلد مشخص شده، این ابزار پیشنهادات مشابهی به شما ارائه می‌‌‌‌دهد. با این ابزار می‌توانید در مکان‌های مختلفی مثل گوگل، BING ، آمازون، اینستاگرام و توییتر به جستجو بپردازید. تحقیق کلمات کلیدی با Google Trends به شما کمک می‌‌‌کند تا محبوبیت نسبی کلمات کلیدی را سنجیده و داده‌های ارزشمندی را با توجه به تغییرات منطقه‌‌‌ای مشاهده کنید.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری