بهترین افزونههای افزایش سرعت سایت وردپرسی

با خدمات سئو 24 تمام نتایجی که در بالا گفته شد، به راحتی به دست خواهد آمد. چرا داشتن پیج آتوریتی بالا مهم است؟ نکته مهم این است که شما میتوانید در تبلیغات دیسپلی ادز از رنگ، انیمیشن، تبلیغ برند و برندینگ و هر ابتکار دیگری استفاده کنید و این چیزی است که به تبلیغات Display یا Display Ads نسبت به تبلیغات جستجو یا Search Ads برتری میبخشد؛ زیرا تبلیغات شما میتوانند هر طور که بخواهید به نظر برسند.

تعداد جستجوی کلمات در گوگل

ما الگوریتم مورد استفاده برای محاسبه Page Authority را به طور مداوم به روز می کنیم ، بنابراین ممکن است مشاهده کنید که امتیاز شما هر از گاهی نوسان دارد.

اصطلاحات گوگل ادز

ما آتوریتی صفحه را در مقیاس لگاریتمی 100 امتیازی حساب می کنیم. Page Authority به همان روش Domain Authority محاسبه می شود ، اما در سطح صفحه.

با این حال، معیارها با استفاده از روش یکسان محاسبه می شوند – بنابراین از بسیاری جهات تفاوتشان کمتر از شباهتشان است. Page Authority مبتنی بر داده هایی از فهرست وب ما است و ده ها عامل را در نظر می گیرد.

افزونه Smush It

در مواقعی که ربات گوگل یک بک لینک نوفالو را مشاهده میکند اعتباری به صفحه مورد نظر منتقل نمیگردد. طبیعتاً جریان برق نمیتواند به تمام قسمتهای ساختمان برسد. عالی است و همه چیز تمام شده است.

چون برخلاف سالهای دور (پنج یا ده سال قبل)، هر چه جلوتر میرویم قواعد ارزیابی و تصمیم گیری موتورهای جستجو پیچیدهتر میشود و عملاً متقاعد کردن آنها، خود دانشی گسترده و مهارتی پیچیده است که در طول زمان، به سرعت تغییر میکند.

کاربرد نقشه سایت در واقع این است که به ربات های اسپایدر گوگل کمک میکند هر چه بهتر و دقیقتر بخشهای مختلف سایت شما را تجزیه و تحلیل کند و شناخت بهتری از سایت شما پیدا کنند.

جایگاه صفحه سایت در گوگل

در حالی که Page Authority قدرت رتبه بندی پیش بینی کننده یک صفحه را اندازه گیری می کند ، Domain Authoritقدرت کل دامنه ها یا زیر دامنه ها را اندازه گیری می کند.

به دلیل چگونگی محاسبه Page Authority (در زیر “تعریف فنی از آتوریتی” را ببینید) ، بهتر است به عنوان یک معیار مقایسه ای (نه معیار مطلق و مشخص) هنگام انجام تحقیقات در نتایج جستجو و تعیین اینکه کدام صفحات ممکن است قوی تر باشد یا پروفایل پیوندهای مهم نسبت به دیگران، استفاده شود.

قالب سئو شده وردپرس

این وابستگی به چند عاملی عمدی است: از آنجا که گوگل هنگام رتبه بندی یک صفحه فاکتورهای زیادی را در نظر می گیرد ، یک متریک که سعی در محاسبه آن دارد نیز باید عوامل زیادی را مشاور سئو در بر بگیرد.

نداشتن تگ H1 در سایت

از آنجا که این یک ابزار مقایسه ای است ، لزوماً امتیاز صفحه “خوب” یا “بد” وجود ندارد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *