آنالیز بک لینک رقبا چرا و چگونه باید انجام شود؟

اتوریتی صفحه با اتوریتی سایت مشابه است و دارای یک مفهوم می باشند. بهترین سایت مرجع کامل معرفی، بررسی و آموزش کسب و کارهای آنلاین برای مشاوره سئو فارسی زبانان است.

پیچ رنگ گوگل

در این سایت ها، گاهی مشاهده می شود صفحات مهم با آن که به تازگی ساخته شده اند، در نتایج جستجو نشان داده نمی شوند و یا رتبه پایینی در رنکینگ گوگل کسب می کنند.

مهاجرت به کانادا

به عنوان مثال همانطور که اشاره کردیم، اتوریتی میزان اعتبار سایت ها را مشخص می کند که لازم است حتما در سئو off-page مورد توجه قرار گیرد.

از مهم ترین فاکتور های سئو و افزایش رتبه سایت، بالا رفتن تعداد ورودی ها از گوگل است. این امر می تواند با دریافت پیوندهای خارجی از دیگر صفحات دارای قدرت بالا انجام شود ، که به نوبه خود به عنوان “رأی اعتماد” برای آتوریتی صفحه شما عمل می کنند.

مانند Domain Authority ، Page Authority با استفاده از یک الگوریتم یادگیری ماشین محاسبه می شود و در نتیجه با تغییر داده های الگوریتم ، نوسان می یابد. سعی کنید هر تصویر در هر بخشی از متن شما مرتبط با همان موضوع محتوا و پاراگراف های آن باشد.

پبج آتوریتی از داده های شاخص وب Mozzcape خارج است و شامل تعدادی بک لینک یا پیوند و ده ها عامل دیگر (در کل بیش از 40) است.

و دلیل آن نیز آن می باشد صفحه اول سایت معمولا بیشترین بازدید را دارد و در سئو بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.

محتوا: سایت های دارای محتوای عالی و منحصربه فرد ، بازدید بیشتری دارند و به همین دلیل خرید بک لینک از آنها قیمت بالاتری دارد.

آتوریتی (authority)، برای بسیاری از فعالیت های سئو سایت باید ملاک قرار بگیرد. به طور معمول، از زمانی که یک سایت راه اندازی میشود بین 3 تا 8 ماه و در بعضی و مواقع نیز بیشتر زمان میبرد تا سایت شما به اصطلاح در کلمات کلیدی هدف در نتایج اول گوگل قرار بگیرد.

بهترین روش برای تأثیرگذاری در پیج آتوریتی، بهبود مشخصات بک لینک آن است. کلمات کلیدی همچنین باید حجم جستجوی کافی داشته باشند، یعنی تعداد زیادی از افراد در هر ماه باید آن کلمه را جستجو کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *